• Sole

Vad hände i sista avsnittet av cityakuten?

Åh det är så typiskt - hade spelat in sista avsnittet och missat att det sändes till 22.40, så nu har jag missat sista 40 min.
    Såg fram till de pratade med Neela på datorn.

Skulle bli hemskt glad om någon ville uppdatera mig!

• Svar på tråden Vad hände i sista avsnittet av cityakuten?
  • Mother of 5

Tänk en annan då som missade typ de 3 sista avsnitten...finns säkert på nätet nånstans, men jag har inte orkat kolla. Varit mkt nu sista tiden...

• Tvåtusennio

Oj jisses jag kommer inte ihåg trots att det var så enormt bra! {#lang_emotions_surprised}
    Jag minns bara hur perfekt slutet var jag skickar en länk på dom sista några minuterna, helt perfekt slut tycker jag! Jag ock lillsyrran funderade på hur ett bra slut på det skulle vara för "dom kan ju inte bara stänga ner sjukhuset " som hon sa, men när det väl kom till slutet så kunde det inte varit bättre. . .

">

Kommer tyvärr inte ihåg så mycket annat än just det :( För jag tror jag blandar ihop en del med tillbaka blicken som kom först o sen kom ju det sista avsnittet.
    Dr.Greens dotter ska iaf börja jobba där, det kommer jag ihåg {#lang_emotions_embarassed}

Harry Potter - en livsstil ;)
  • Bevabus

Den allra sista scenen så spelade Carter och nån till basket (en sån där härligt typisk scen) och sen så kommer det ett alarm om nån brandolycka så det skulle komma in jättemånga ambulanser. Och så väntade dom i tystnad så man kände spänningen och sen satte de igång igen. Tror sista repliken var Carters när han säger till Marks dotter "Are you coming Mr Greene?"

• guild
    http://www.nbc.com/ER/

här kan du kika runt.Där står allt!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • LillaFlamman
    Bevabus skrev 2009-06-24 13:44:29 följande:
    Den allra sista scenen så spelade Carter och nån till basket (en sån där härligt typisk scen) och sen så kommer det ett alarm om nån brandolycka så det skulle komma in jättemånga ambulanser. Och så väntade dom i tystnad så man kände spänningen och sen satte de igång igen. Tror sista repliken var Carters när han säger till Marks dotter "Are you coming Mr Greene?"
    "are you comming Dr Green"
  • Bevabus

oj jag skriver Mr hahahahah lite roligt misstag

LillaFlamman skrev 2009-06-24 18:16:34 följande:
    "are you comming Dr Green"
  • LillaFlamman
    Bevabus skrev 2009-06-24 20:34:52 följande:
    oj jag skriver Mr hahahahah lite roligt misstag
    Fast det hade ju nästan varit lite kul om han hade sagt Mr
  • Bevabus

haha aa Rachel ba "Uhhm excuse me!?

LillaFlamman skrev 2009-06-24 20:38:35 följande:
    Fast det hade ju nästan varit lite kul om han hade sagt Mr
  • LillaFlamman
    Bevabus skrev 2009-06-24 21:09:14 följande:
    haha aa Rachel ba "Uhhm excuse me!?
    Lol, "reincarnated"
  • LitenKyckling

Har inte sett cityakuten på ett tag men läste att sams son dör..stämmer det? Typ alla o personalen där har ju haft ngn anhöring som dör under deras pass. Dog han i sista avsnittet?

• Mumfy  1
    LitenKyckling skrev 2009-08-07 21:13:32 följande:
    Har inte sett cityakuten på ett tag men läste att sams son dör..stämmer det? Typ alla o personalen där har ju haft ngn anhöring som dör under deras pass. Dog han i sista avsnittet?
    Neej , det gjorde han inte  - vad jag minns iaf
    Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Bevabus

Nej han är vid fullt liv hade ett par repliker under sista avsnittet bara

LitenKyckling skrev 2009-08-07 21:13:32 följande:
  • LitenKyckling
    Bevabus skrev 2009-08-07 22:30:40 följande:
    Nej han är vid fullt liv hade ett par repliker under sista avsnittet bara
    Haha det stod på en amerikansk sida att han dog..
Svar på tråden Vad hände i sista avsnittet av cityakuten?